Wat doet een goed kassasysteem?

Een goed systeem zorgt er uiteraard voor dat je klanten in de winkel makkelijk en veilig kunnen betalen. Echter heb je wel eens nagedacht over de volgende stap in je administratie? En hoe werkt dat nu met die webshop die je van plan bent om te starten? En wanneer moet je eigenlijk weer inkopen?

Storekeeper laat je systemen eenvoudig samenwerken.

Het storekeeper kassasysteem bestaat niet enkel uit een kassa met de bijgeleverde software. Wij bieden je de mogelijkheid aan om je software en hardware rondom de kassasysteem samen te voegen tot een soepel lopend geheel via onze app. Denk hierbij aan een combinatie van je kassasysteem met je voorraadbeheer, je webshop en je boekhouding.

Onze app installeer je op je eigen desktop, tablet of telefoon. Dus altijd inzage in je bedrijf, waar je je ook bevindt. Betalen was nog nooit zo simpel. Alle gangbare (elektronische) betaalopties zijn aanwezig, omgeven door robuuste beveiliging.

Kassa software gekoppeld met voorraadbeheer

We bieden een koppeling tussen je voorraad en je kassa software. Hiermee weet je ten alle tijde welke producten er op voorraad zijn. Ongeacht of de producten nu via je kassa, via je webshop of middels een telefonische bestelling de deur uit zijn gegaan.

Volledige koppeling met je webshop

Zoals gezegd biedt Storekeeper een voorraadsysteem aan, welke geïntegreerd is met je kassa en je webshop. We kiezen er voor om de nieuwste technieken te gebruiken, waarbij we een webshop online kunnen brengen op basis van de voorraad in de winkel (of andersom). We combineren bestaande systemen tot een naadloos geheel. Zodoende kunnen we de nieuwste online technieken en design trends gebruiken.

Wat kan ik met STOREKEEPER?

Gemakkelijk betalen

Leg je klanten geen strobreed in de weg en laat ze betalen op de manier die ze prefereren. Snel en efficiënt.

Kassa van de toekomst

De klant naar de kassa dirigeren hoeft niet meer want betalen kan nu overal. Je klanten zullen je dankbaar zijn.

Uitgebreid voorraadbeheer

Weet wat je in huis hebt. Je in- en uitgaande goederen worden automatisch bijgewerkt en zijn overzichtelijk in de back-office te bekijken

Volledig in de cloud

Weer een zorg minder. Professionals waken over je data, dat is uiteindelijk een stuk veiliger.

Transparante prijzen

Geen gedoe en geen verborgen kosten. Onze offertes blinken uit in eenvoud en transparantie en worden bovendien kosteloos gemaakt, zonder verplichtingen.

Uitstekende Support

We zijn er voor jou! Loop je tegen problemen aan, dan helpen we je graag weer op weg.

Demo of winkelanalyse aanvragen..

Vul hier je gegevens in en wij zorgen voor een vrijblijvende demo van onze systemen of we maken een winkelanalyse waarbij we direct kijken wat STOREKEEPER voor jouw winkel kan betekenen.